Банкет – формат мероприятия, предусматривающий рассадку гостей за столами с полноценной подачей и комплексным обслуживанием.
Банкет – формат заходу, що передбачає розрахунок гостей за столом з полноценной подачею і комплексом обслуговування.
Весільний банкет
Правильно організований весільний банкет подібний чудово налагодженому симфонічному оркестру, який, керований жорсткою рукою диригента, відтворює чудову музику.
Організація весільного банкету спочиває на трьох китах:
- Наявність в належній кількості обслуговуючого персоналу – офіціантів, музикантів, барменів, ді-джеїв, аніматорів, піротехніків та ін.;
- Досвідчений ведучий весільної церемонії;
- Правильно складена програма проведення свята – детально розписане меню і алкогольна карта, продумана розважальна програма.
Допомога в організації весільного банкету
Так, великі ресторани мають усе необхідне для організації масштабних весільних банкетів. Зокрема, вони надають в достатній кількості офіціантів, а добре оснащена кухня здатна приготувати весь обсяг замовлених страв.
У великому банкетному залі знайдеться місце і для розміщення столів, і для організації танцмайданчика, і зони проведення конкурсів та роботи запрошених аніматорів.
Але для організації справді ідеального банкету вам буде потрібно наша професійна допомога.
Адже для рестораторів проведення весільних банкетів – важлива, але далеко не основна стаття доходів. Безумовно, свою частину роботи – кухня і обслуговування гостей – вони виконають на відмінно, але з усім іншим вам доведеться справлятися самим або, що набагато краще, звернутися за нашою кваліфікованою допомогою.
Що ми вам пропонуємо?
- Наші бармени, які здатни піднести процес приготування коктейлів як яскраву частину весільного банкету.
- Запрошення музикантів і/або ді-джеїв з усім комплектом необхідної техніки.
- Запрошення аніматорів, виступ яких підкреслить обрану вами стилістику весільного банкету. Наприклад, виступ волинщиків для весілля в шотландському стилі або гітаристів для весілля в мексиканському або гавайському стилі.
- Запрошення піротехніків і/або артистів, які виступають в жанрі «вогняне шоу».
- Запрошення інших фахівців, присутність яких необхідна для проведення весільного банкету.
Оформлення залу, де буде проводитися весільний банкет
Навіть звичайний весільний банкет потребують мінімального оформлення залу, але якщо ви хочете провести весілля в якійсь конкретній стилістиці, то це може спричинити практично повної зміни інтер’єру залу, включаючи повну заміну всіх меблів.
І, знову ж таки, в цьому ми готові допомогти. Зокрема, ми:
- Повністю або частково замінимо меблі в банкетному залі;
- Збільшимо число посадочних місць, установив додаткові столи та стільці в сусідніх приміщеннях;
- Прикрасимо банкетний зал відповідно до обраного вами стилю проведення весілля. При необхідності це будуть оригінальні дизайнерські аксесуари;
- Прикрасимо залу в цілому і столики гостей живими квітами;
- Прикрасимо зал іншими аксесуарами, необхідними для проведення весільного банкету.
Складання програми проведення весільного банкету
Програма проведення весільного банкету настільки ж важлива, як партитура для симфонічного оркестру. У цій програмі повинна бути врахована кожна дрібниця:
- Меню для гостей (гарячі страви, закуски і десерти);
- Алкогольна карта (вина, міцний алкоголь, настоянки, коктейлі та ін.);
- Безалкогольні напої для дорослих і дітей;
- Музичний супровід банкету;
- Порядок і час виступ запрошених аніматорів і артистів;
- Час і місце проведення піротехнічних шоу.
При необхідності ми також візьмемо на себе доставку гостей до початку проведення весільного банкету, а по його завершенню ми доправимо гостей прямо до їхнього будинку або до готелю, якщо гості приїхали з іншого міста.
Отримати пропозицію